• Valtion hallinnonalat ja säätiöt
  • Tilojen käyttäjät ja asiakkaat
  • Yhteensä kymmeniä tuhansia henkilöitä

Odotukset Senaatti-kiinteistöjä kohtaan

  • Toimintaa tukevat, terveelliset, turvalliset ja tuottavat tilat
  • Opastaminen tilojen kestävään käyttöön
  • Energiatehokkuuden parantaminen ja ilmastokuormituksen vähentäminen

Vuorovaikutuksen välineet

  • Asiakastyytyväisyyskyselyt, käyttäjätyytyväisyyskyselyt, uudis- ja korjaushankkeiden yhteydessä tehtävät kyselyt
  • Senaattila-palveluportaali ja muut sähköisetpalvelut kuten Optimaze.net
  • Säännölliset tapaamiset asiakkaiden kanssa
  • Sidosryhmälehti Kontrahti

Tulokset 2011

  • Kehitetty työympäristöjä ja valtakunnallisia toimitilakonspteja.
  • Edistetty yhteistyössä asiakkaiden kanssa energiatehokkuutta ja ympäristöasioita.
  • Tilahallintajärjestelmän kehittäminen ja käytäntöön vieminen asiakaskunnassa.
  • Asiakastyytyväisyystutkimuksen uudistaminen.